Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Довършителни и ремонтни дейности

Извършваме довършителни и ремонтни дейности на домове, офиси и търговски обекти. Предлагаме Ви качествено и професионално широка гама от услуги:

  • Преустройство на помещенията;
  • Изграждане на BиК и електроинсталации;
  • Вътрешна и външна топло- и хидроизолация;
  • Оформление на интериора с гипсокартон – стени, ниши, тавани;
  • Изграждане на окачени и опънати светещи тавани;
  • Полагане на ламинат, паркет, теракот и др. подови настилки;
  • Полагане на декоративни мазилки, бои, облицовки, тапети;
  • Пълно изпълнение на бани и сауни – монтаж на вани, душ кабини, стъклени прегради, санитарна керамика и друго оборудване.

Вече не се налага да се губите между множество майстори, работещи в различни сфери и да се опитвате да координирате дейностите им. Ние – от Нome Design, сме готови да Ви помогнем да реализирате мечтата си за нов дом.

Благодарение на дългогодишния си опит на българския пазар, ние имаме изградена мрежа от партньори, които също като нас са експерти в своята сфера.

Работният ни процес включва няколко етапа:

  • Изготвяне на количествено-стойностни сметки;
  • Оформяне на оферта – тя се изготвя след приключване на работата по дизайна. Включва подробна ценова сметка на работите и материалите, необходими за изпълнение на проекта;
  • След съгласуване и одобрение на офертата се подписва договор за ремонт;

Как се изпълняват довършителни и ремонтни дейности?

  • За да започнат строително-ремонтните работи, е необходимо да се сключи договор. Размерът и редът на заплащането се определят от условията, които са описани подробно в него;
  • Заплащането на извършените работи се извършва след тяхното изпълнение. Обикновено това се случва 1-2 пъти в месеца при завършването на даден етап от дейността. И при отсъствие на обосновани претенции спрямо качеството или обема на изпълнението;
  • В случай на споразумение за авторски надзор – 1 път в седмицата дизайнер посещава обекта за наблюдение, контрол и при необходимост – внасяне на корекции по проекта и изпълнение на дейностите;
  • Закупуването на материали може да се осъществи както от клиента, така и от нашата компания. Във втория случай услугата се заплаща допълнително;
  • След приключване на всички договорени работи се подписва Приемо-предавателен протокол за извършените услуги. По този начин договорът се счита за изпълнен;

Какви въпроси най-често ни задавате?

Много често в нашата работа, клиентите ни задават множество въпроси относно реализацията на техните проекти. За да Ви насочим в правилната посока ще отговорим на най-често задаваните ни:

  • Защо ремонтните дейности са необходими? – след премахване на старото обзавеждане често се забелязват съществуващи структурни проблеми и дефекти. Например – напукване на стените, неравни подове, остаряла електрическа и водопроводна инсталация. Корекцията им гарантира не само безопасността, а и дълготрайността на новото обзавеждане. Ремонтът позволява и адаптиране на пространството към новия дизайн и оптимизация на функционалността на помещенията.
  • Какво представлява авторският надзор? – този термин обозначава осъществяването на контрол върху реализацията на проекта от дизайнера, които го е изготвил. Той следи прецизно ремонтните дейности и упражнява контрол при възникването на казуси и помага за тяхното разрешаване.
  • Какво включва договорът за авторски надзор? – преди започване на довършителни и ремонтни дейности, е необходимо да се сключи договор. В документа се съдържа подробно описание на обекта и проекта, информация за дейностите, които ще се изпълняват, срок на изпълнение, права и задължение на страните.

Leave a comment

Call Now Button